Jo mer informasjon vi sender mot kundene våre, desto raskere og oftere velger de å ignorere den. Hvordan skal vi da få fortalt kundene våre hvordan vi kan hjelpe dem?

Vi har flere svar på det, men her kan du se historien om hvordan Ella’s Wool og Papaya fikk motvillige amerikanere til å lære å kle barna sine i ullundertøy.

Når du har mye du skulle sagt, men liten tid å si det på, gjelder det å være kreativ og finne gode verktøy.

I vår erfaring kan en infografikk være et effektivt virkemiddel, både for å fange folks oppmerksomhet og formidle store mengder informasjon uten å skremme bort noen.

Bla gjennom presentasjonen under (eller last den ned her) for å se hvordan det gikk for Ella’s Wool.

Moralen her er likevel ikke bare at en infografikk kan være både nyttig og effektivt – selv om det åpenbart er sant. Det er vel så viktig å ta med seg hvor viktig det er å velge riktig virkemiddel til å løse riktig utfordring. Resultatene av en virkelig fulltreffer er ikke bare noen få, små prosent økning. Finner du en oppskrift som virker, kan du bli nødt til å trekke frem den store multiplikasjonstabellen.

Er du interessert i å lære mer om hvordan vi kan hjelpe deg med dine markedsføringsutfordringer? Ta kontakt.