Markedsføring & rådgivning

Når et prosjekt med mange enheter skal selges, gjerne over flere måneder eller år, er det ofte behov for å bearbeide potensielle kjøpere over lengre tid, med kommunikasjon som ofte faller utenfor meglerens vanlige verktøykasse.

Strategi og rådgivning

God markedsføring består av mange biter som passer sammen. Vi har lang erfaring i å se og forstå hvordan de ulike bitene jobber best sammen, og gir gjerne anbefalinger om hvordan få størst mulig effekt for budsjettet.

Kommer for salg-kampanje

Sørg for at folk vet om prosjektet ditt allerede før salgsoppgaven er klar. Folk som kjøper prosjekterte boliger har sjelden noe i mot å vente litt, hvis de bare vet at drømmeleiligheten snart kommer for salgs. De er allerede innstilt på å vente. Men om de ikke vet at du er i ferd med å bygge noe bedre, så velger de det beste blant de alternativene de vet om. Det kan med andre ord være mye å vinne på å sørge for at folk vet hva du har å tilby, så tidlig som mulig.

E-postmarkedsføring

E-post er en god måte å holde kontakt med dem som har vist interesse, men som ikke har bestemt seg ennå. Det er også en effektiv måte å styrke forholdet til dem som allerede har kjøpt, holde dem orientert om fremgangen i prosjektet og gjøre dem til gode ambassadører.

Vi setter også gjerne opp automatiske e-postsekvenser tilpasset interessenter i ulike stadier av kjøpsprosessen

PR og innholdsmarkedsføring

Våre erfarne tekstforfattere og journalister er vant til å skrive både for trykte og digitale medier, og bidrar med innholdsmarkedsføring, redaksjonelle artikler og annonsetekster som driver handling.

Sosiale medier

Papaya hjelper til å opprette profiler i sosiale medier, som for eksempel Facebook, Instagram, Snapchat og Twitter, og å legge planer for hvordan bruke dem aktivt og målrettet.