Når du selger boliger, bør du velge en samarbeidspartner som forstår hvordan markedsføring av eiendom skiller seg fra tilbudskampanjer for grillmat eller salg av forsikring. Papaya er en slik partner.

I likhet med andre produkter og tjenester, trenger også eiendomsprosjekter å vekke oppmerksomhet, fange interesse og inspirere potensielle kjøpere.

Men det gjør stor forskjell om de som utformer salgsmateriellet ser opp-ned på en salgstegning, vet hva som kreves av en salgsoppgave, kan sette opp en boligvelger og vet hva potensielle kjøpere ser etter.

Erfaring med alt du trenger

Papaya design & marketing har jobbet med markedsføring av eiendom siden 2009, og med nybyggprosjekter siden 2014, og kjenner eiendomsbransjen bedre enn de fleste.

Hos oss får eiendomsutviklere og -meglere hjelp til alt fra utvikling av strategi og planlegging av kommunikasjonen til gjennomføring av annonsekampanjer og drift av sosiale medier. Det inkluderer også utvikling av navn, logo og grafisk profil, produksjon av 3D-illustrasjoner og design av prospekt og nettsted.

Erfaring har lært oss å kjenne igjen utfordringene tidlig, slik at vi kan definere hva som må til for å skille seg positivt ut i et tøft marked. Erfaring og gode rutiner danner også grunnlaget for smidig produksjon, utforming og gjennomføring av markedsføringen i alle faser av prosjektet. 

Vår filosofi

Folk kjøper forskjeller. Den kan være stor eller liten, virkelig eller opplevd, men den vil alltid springe ut fra ekte behov eller ønsker. Og det som til syvende og sist får noen til å slå til på én bolig fremfor en annen, er det som i deres øyne gjør boligen annerledes enn alle andre boliger de har sett på.

Det virker kanskje opplagt, men det krever ofte både mot og selvsikkerhet å investere penger og innsats i å være annerledes, når markedet er preget av sterke trender, stramme marginer, masseprodusert design og skyhøye krav til arealeffektivitet.

Vi begynner derfor hvert oppdrag med å avdekke hva som gjør et prosjekt unikt, hvordan det skiller seg fra konkurrentene, og hvem som vil respondere på det. På den måten finner vi frem til idéer og løsninger som gir de beste resultatene.